سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تو را من چشم در راهم
 
قالب وبلاگ

خدا

راز شبانه

عشق خوب من!

هر شب دسته های گل یاس را بر دیوارهای کوچه پس کوچه‌های قلبم می آویزم و سنگ‌فرش های مسیر آمدنت را با گل های رز قرمز  می آرایم  و برق نگاه مشتاقم ظلمت شب را می‌شکافد و منتظر می‌مانم تا قدم بر دیدگان من گذاری.


پری روی من !

هر شب با چشم دل مشتاقانه به سوی تو می‌نگرم و آنگاه که از دور می‌آیی، با چشم خویش می‌بینم که هوا بوی خوش بهار می‌گیرد و نفس عاشقانه باد صبا عطر گیسوانت را می‌پراکند و  می‌خرامی و به سوی من می‌آیی و جان من به پرواز در‌می‌آید و در سینه‌ام دل طاقت ماندن ندارد و به سوی تو پر می‌کشد.

                                          

زیبای من !

با آن که دیدارهای من با تو شبانه است، اما چهره زیبای تو در پس پرده تیره شب، چون نخستین شکوه سپیده‌دمان در سحرگاهی لطیف پرده ظلمت شب را پاره می‌کند، زیبا و خیال انگیز است.

 

دلبرمن !

روز که تمام می‌شود، خورشید با همه درخشش و گرما می‌رود و جای خود را به تاریکی و سرمای شب می‌سپارد اما آفتاب عشق تو چگونه است که در آسمان دل من جاودانه می‌درخشد و شب به دنبال ندارد؟

 

آرامش من !

دنیا که به خواب می‌رود، من با تو تنها می‌شوم و راز می‌گویم. روی زیبای تو را در خاطر می‌آورم و عشق نثارت می‌کنم. آسمان روی تو را می‌نگرم و بر ستارگان رویت لبخند می‌زنم. خیره خیره کمان ابروانت را می‌بینم و در برق چشمانت غوطه ور‌ می‌شوم.


[ پنج شنبه 87/12/15 ] [ 6:55 عصر ] [ مرتضی صیادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

مرتضی صیادی متولد 30/6/1366 شهرستان داراب
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 65539